Happiness lies in the little things.

Monday, November 23, 2015


Ei oska seda tunnet kohe sõnadega kirjeldadagi, kui sombune ning ääretult väsitav novembrikuu ootamatult esimese lumega automaatselt sellesse sooja ning puhtasse jõuluaega ümber muundub. Minu jaoks on see hetk igal aastal uskumatult oodatud ja eriline ning täidab kogu kere ühtäkki sellise pehme õnnetundega, mida tõesti ainult sel aastaajal tunda võin. Korraga muutub kogu see pimedus ja värvidepuudus tänavalampide valgusvihus sillerdades nii romantiliseks ja silmale ilusaks vaadata. Just sellel momendil muutub Otepää minu jaoks maailma kõige ilusamaks paigaks, kus olla. See kõlab naljakalt, kuid ilmselt ei suudaks ma talvehakul end mitte kuskil mujal nõnda soojalt ja koduselt tunda, just nagu oleks mind õndsalt sooja vati sisse mähitud. Ja just sellesama tunde tõttu võin ma vabalt järgmistel talvekuudel nendel tänavatel õhtupimeduses ringi komberdada ja külma trotsida. Ilmselgelt ei suuda ka ära oodata seda momenti, mil suusad esimest korda jalge alla saab pandud!

Tunneb Teist ka keegi esimese lume tulekul sarnaseid tundeid? Või olete paduhingelised talvevastased?

Almost every year something special happens, when the grey and extremely tiring November suddenly transforms into this weirdly warm and pure christmas time. The first snow. It already sounds magical, doesn't it? That moment is so awaited and special for me. It somehow fills me with this soft feeling of happiness that I can only feel during this time of the year. Suddenly the glistening light of the streetlights turns the overpowering darkness into something so romantic and easy on the eye. And exactly on that moment Otepää becomes the most beautiful place to be on Earth for me. It might sound funny, but I could probably never feel so warm and homey anywhere else, as if I had been tightly wrapped into soft cotton. This feeling is also the reason I am more than happy to stride around the streets and fight the cold during the upcoming winter months. And of course, I cannot wait until I can finally put a pair of skis under my feet!

Do you feel any similar feelings when the first snow comes? Or are you a total no to snow kind of a person? 
Otepää last winter

You Might Also Like

2 comments

  1. Mul on viimasel ajal selline jõuluootus peal, mida ma pole vist enam aastaid tundnud. Ja kui täna hommikul lumi Tartus ka maha tuli, siis ma olin nii rõõmus, nii rõõmus! Mul ei ole talve vastu midagi, aga no see november, kui kõik on kõle, külm ja vastik.... Brrrrrrrrrrrrrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures täheldasin enda puhul ka tänavu suuremat jõuluootust kui muidu. Kuid see tunne on niivõrd soe ja armas, et ilmselt ei ole selles midagi halba, kui jõulutunne juba varakult südamesse poeb. Aitab ehk selle vastiku ja halli novembriga paremini toime tulla!
      Kuid naudi esimest lund! Nii tore aeg!

      Delete