Angel with scissors.

Sunday, January 10, 2016


Kahtlemata on ilmselt pea iga naise jaoks, kes oma välimusest vähegi lugu peab, hea juuksur üks olulisematest inimestest tema elus. Sest taoline juuksur on mõne käärisähvatusega võimeline korda saatma imelisi asju. Minu jaoks on mu soeng olnud üks nendest asjadest, mis mulle ääretult palju korda läheb ning mille eest tahan alati hoolt kanda. Kuigi see kõlab ilmselt pealiskaudselt, on mulle siiski alati tundunud, et korrashoitud, hästi viimistletud ning minu juuksetüübile sobilik soeng muudab mind juba hetkega enesekindlamaks ning enda silmis ilusamaks isendiks siin ilmas. Hästi lõigatud soeng suudab minus välja tuua mingeid teistsuguseid isikuomadusi ning muudab mind justkui üheks nendeks mitmest inimesest minu sees, kes siis iga uue muutusega kord päevavalgust saab näha. 

Without doubt, to a woman who pays quite a decent amount of attention to her looks, a good hairdresser just happens to be one of the most important people in their lives. Because, one of those hairdressers can make true wonders with people. When it comes to me, my hair has been one of those things which I have always really cared about and found important. Even though it might sound superficial, a well kept and styled cut that also fits to my hairtype has had the capability to make me momentarily feel like a million bucks and a much more self-confident creature in my own eyes. A well cut do can bring out some different personality traits that can finally see the dailight whenever a new change occurs to my hair. 


Sellest kõigest inspireerituna tahtsin aga kindlasti kirjutada oma kääridega inglist Konradist. Kahtlemata on see kummaline, võib-olla ehk imelik, et kui ma mainin juuksurisse minemist, ei tähenda see sugugi mitte esimesse ettejuhtuvasse salongi sisseastumist, vaid hoopis üle tuhande kilomeetri pikkust teekonda Poolamaale. Kuid erinevate juhuste tahtel ma oma juuksuri just sealt leidsingi. Konrad on tõesõna parim, keda ma kogu oma elus olen kohanud, suutes alati minu soove täide viia ning panna mind tundma kui printsessi, kes salongist iga kord naeratusega lahkub. Olen viimase paari aasta jooksul oma soengut ikka ja jälle pisut siit ja sealt muutnud ja alati on tulemus olnud ei rohkem ega vähem kui suurepärane, pidades lisaks kõigele vastu nii mitmeid kuid, kuni jälle reis ette võetud saab. Samuti on olnud oluliseks osaks vähene edaspidine vaev juuste sättimisel, kuna edaspidi ei ole ma pidanud hommikuti oma juukseid hullupööra föönitama, koolutama või sirgendama. Konrad on ka esimene juuksur, kes on mulle täpselt öelnud neid nippe ja trikke, mida mina oma pool-lokilise juuksetüübi ning värvimise seisukohalt järgima peaksin. Ja kui aus olla, pole mu juuksed vist iial paremas seisukorras olnud, kui nad on seda nüüd. Olen õnnelik naine, ausõna! Ja tuka lõikasin ka ikkagi ette. Olen oma kaua kaalutletud otsusega rohkem kui rahul. :) 

Being inspired by all that, I definitely wanted to write about my angel with scissors - Konrad. Without a doubt it is bizarre, maybe even a bit weird, that whenever I mention going to the hairdresser, it does not mean just stepping into some nearby salon in my hometown. On the contrary, it means an over thousand kilometre long trip to Poland instead. But by good fortune, that's the place where I have found my hairdresser. And Konrad truly is the best one I have ever had in my whole life, making all my wishes come true. Plus I always leave the salon feeling like a princess with a big smile crowning my lips. I have changed my hair-do quite a few times over the past couple of years and every time the result has been amazing. And on top of everything, it somehow lasts for many months until my next trip to Poland. What has been really important is the time after the first wash, as usually it might mean lots of care: blow-drying, curling, flat-ironig - you name it. But luckily I haven't had the troubles! Konrad has been the first hairdresser to tell me all the tricks that help me tame my half-curly hair type, without all the extra fuzz. And I must say, my hair has never been in a better condition than it is now. I am a lucky woman, I really am! And I also cut myself a fringe. I am really satisfied with my long deliberated decision. :)


Kes aga juhtub Poolas Katowice linna külastama või seal läheduses elama ning otsib omale ideaalset juuksurit, soovitan kindlasti Konradi värskelt avatud oma enda vingesse salongi sisse põigata! 

Who happens to live in Katowice or visit it anytime soon and looks for the perfect hairdresser, think no more and book a time at Konrad's freshly opened awesome salon! 

You Might Also Like

0 comments