Breakfast of champions.

Monday, February 01, 2016


Olen kindel, et inglise keeli overnight oats ehk üleöö külmas seisnud kaerahelbed hommikusöögilaual ei ole suurele osale meist enam midagi ääretult uuenduslikku, mis vaid Pinterestis surfates muuhulgas silma võib hakata. Olin selle tegemise peale mitmeid kordi mõelnud, kuid ometi kaalus traditsiooniline soe puder antud mõtte iga kord üle. Kuni hetkeni, mil üks hea sõber lubas suurustavalt mulle tšempionide hommikusööki valmistada. Sellest ajast peale on antud hommikusöök saanud minu igahommikuseks kaaslaseks ning heaks päeva alguseks. Lisaks kõigele ei pea enam silmi avades kümmekond minutit pliidi ees seisma. Nõnda jääb pisut rohkem aega iseenda jaoks - hommikuse rahu ja vaikuse nautimiseks ning mõnusalt omas tempos üles ärkamiseks. 

Portsjoni suuruse võib igaüks vastavalt oma isule valida ning sama on lisanditega. Sobib peaaegu et kõik, puuviljadest pähklite, rosinate ning värskete marjadeni välja. Allpool toon välja oma hetke lemmiku kombinatsiooni.

VAJA LÄHEB:
Täistera kaerahelbeid (need suured ja ümarad, mida peab enamasti 10-15 minutit keetma. Mitte kiirkaerahelbed)
Piima (või vett)
Kaneeli, näpuotsaga soola ja suhkurt
1 väike banaan või 0,5 suuremast
Peotäis pähkleid, kookoshelbeid ja rosinaid

Kalla kaussi kaerahelbed ning vala viimaseid täielikult kattes peale piim. Lisa hulka kaneel, suhkur ja sool ning sega omavahel kenasti läbi. Pane külmkappi ja lase hommikuni seista. Enne söömist lisa sekka banaan ning sobivad lisandid ja lase heal maitsta. Nõnda lihtne see ongi. :) 


I am sure pretty much everyone has become familiar with overnight oats by now, so that it has become more than just an oversight in Pinterest. Making it myself has crossed my mind more than once but I never got to the point of ditching my usual warm porridge. Until the moment sometime ago when a dear friend of mine promised to make me a breakfast of champions. It has accompanied my mornings and given me a good kick-start to my days ever since. In addition, I don't have to spend all this time at the stove anymore, yawning and stirring the hot porridge. That gives me more precious time to enjoy the morning calmess and to wake up in my own pace. 

You can pick the size of the portion according to your own appetite and top it with whatever things you like. From nuts, fruit and raisins to fresh berries. Hereby  I give you my current favourite combination. 

WHAT YOU NEED:
Whole grain rolled oats 
Milk (any kind of milk you like or water)
Cinnamon, a pinch of salt and sugar
1 little banana or half of a bigger one
A handful of nuts, coconut flakes and raisins

Pour the oats into a bowl and cover them with milk. Add up cinnamon, sugar and salt and mix it up. Let it stand in the the fridge for the rest of the night and top it with the banana, nuts and coconut flakes in the morning. And voila! Time to enjoy! 

You Might Also Like

0 comments