Monthly favourites - FEBRUARY

Wednesday, March 02, 2016


Plirts plärts, käes ongi märts! Kuigi aknast välja vaadates koidab vähemalt talvepealinnas vastu tõeline lumine talveilm, on väljas siiski tunda kerget kevade hõngu. Päike paitab põski kuidagi soojemalt ja õhk vuhiseb kopsudesse samuti mingi teistsuguse hõnguga. Kõrvu kostuvast linnusirinast siis rääkimata. Igati mõnus!

Kuid enne, kui märts helikiirusel lõpu poole tüürima hakkab, mõtlesin pisut oma veebruari lemmikutest kõneleda. Neist asjadest, mis mingil moel tähelepanu endale tõmbasid, kas siis uudsuse või kasutussõbralikkusega, või hingele kuidagimoodi pehmelt pai tegid.

*Blinks* and it is already March! Even though when looking out of the window it seems to be a proper winter wonderland in my lovely winter capital slash hometown, you can still sense this special spring freshness in the air. The sun has started to warm up my cheeks when looking up to it and the air tastes like spring. Without a doubt it is highly enjoyable. 

Before March really hits off and starts racing towards its end, I thought of putting down my February favourites. All these things that somehow caught my eyes, either with their novelty or user practicality. Or those that made me feel all good and warm inside. 


---
MUUSIKA / MUSIC 

Mingil põhjusel ei lase blogger mul Soundcloud'i või Youtube'i embed koodidega siiasamma muusikat postitada, seega peab seekord vaid linkidega leppima. Suurim üllatus minu jaoks oli Reket. Ei oleks uskunud, et see mulle nõnda palju peale võiks minna.

For some reason blogger doesn't let me post any Soundcloud or Youtube embed codes here, so I guess we have to accept the regular links this time around.  
Veebruari lemmikud / February favourites:  Vaults (LINK) and BØRNS (LINK). Wet (LINK), Midi Matilda - Tidal Wave (LINK) 
---
FILM  / MOVIE


Kuigi ma ei ole just kõige suurem filmivaataja või kinoskäija, on sel korral valik äärmiselt lihtne. Meie kodumaine "Klassikokkutulek" on ilmselt üle pika aja üks tõeliselt humoorikas eesti film, mida vaatama minna. Pole tõttöelda ammu sedasi pisarateni naernud. Igati lihtne ning mõneti isegi ettearvatava sisuga, kuid see töötas. Lausa rekordeid purustavalt hästi! Meie oma "Pohmakas". Ja kuigi raske on sealt otsida midagigi sügavamõttelist, pani see hiljem siiski mõtlema selle peale, mida mul oleks oma klassikaaslastele kokkutulekul ette näidata. Eriti veel kuna sel aastal täitub ka meil juba viis aastat keskkooli lõpust. 

Ja vabariigi aastapäeval näidatud "Vehkleja" oli ka tõesti suurepärane. Inspireeriv ja ilus film, mis tõesti rääkis oma lugu kaasahaaravalt.  Märt Avandi tõestab ikka ja jälle, et on imeline näitleja ja et me oskame siin Eestis ka häid filme teha. 

Even though I am not the most frequent cinema visitor or by any means dedicated to watching movies, the choice was made really easy for me this time around. Our own Class Reunion  was probably one of the most humorous Estonian movies I have seen. I haven't laughed like that until I got tears into my eyes for a long, long time. The movie was simple and in some ways truly predictable, it works. Record-breakingly well. It seems to be our self-made Hangover. And even though it is hard to find anything deep from that movie, it made me still think of my own life that I could show off during our class reunion. Especially as it will be five years from high school already this year. 

And I still have to also point out the Fencer shown on our Independence Day. A wonderful, inspiring and simply beautiful movie with a storyline that simply captivates and leads you alongway. And it proves again that we can make good movies in our little country. 

---
RAAMAT / BOOK



Jäin veebruaris võrreldes eelneva kuuga oma lugemisega pisut maha ning jõudsin lõpuni vaid ühe raamatuga.  Kuid tegin viimaks otsa lahti Haruki Murakami teostega ning lugesin tema "Norra metsa". Raamat ise räägib laias laastus armastusest, lähedaste inimeste kaotusest ning vaimsetest probleemidest, surmast, üksindusest. Ühe nooruki arengust ja elu kui sellisega taolises olustikus toimetulekust.  Ma olin üsna üllatunud, kui sarnane on autori kirjastiil minu enda omaga, kui nii võib üldse sellise kirjaniku kohta öelda. Ja veelgi enam olin üllatunud sel hetkel, mil avastasin iseennast jutustatud loosse sisse põimimast. Samastasin ning leidsin paralleele niivõrd mitmetel kordadel, et see võttis lausa pahviks. Raamat oli igati ilus ning ma juba elevusega ootan tema järgmiste teoste lugemist. 

On the contrary to my given promises to myself to read every evening before bed, I was a bit behind with my reading in February. But I did manage to finish Haruki Murakami's Norwegian Wood (even though I finished it finally just the other day, but oh well). The book itself speaks about love, losing close people, mental issues, death and loneliness. It is a story of a young man evolving and trying to comprehend his life in an environment filled with the previously listed elements. I was rather surprised how similar the author's writing style is to my own, if I am allowed to say anything alike in the first place. And I was even more surprised at the moment I found myself liken and drawing parallels between the storyline and my own life. I guess one call it putting yourself inbetween the lines. It was a beautiful book and I am excited to read his other novels as soon as possible. 

---
TOIT / FOOD

Veebruar tõi endaga viimaks kaasa tuhina köögis lakkamatult ringi askeldada. Ja minu rõõmuks muutus mu toidulaud kordades värvilisemaks ja kergemaks. Lemmikuks pean aga pidama õige pisut tervislikumapoolset lasanjet, kuhu lisasin praktiliselt kõike, mis kapis leidus ning kus tomatikastme asendasin viimase puudumisel hoopiski kodukootud letšoga. Pilti mul viimasest kahjuks pole, kuid ehk tuleb lasanje taaskord tegemisele ja siis saan ka pildimaterjali juurde lisada. Pererahvas kohe kindlasti nautis, kuna toit kadus taldrikutelt helikiirusel ja nõnda palju komplimente pole ammu oma söögitegemise kohta saanud. Jee!

February finally brought along the right mood to get busy in the kitchen again. And to my delight, my plates were filled with lots of colourful and much lighter food than before. My favourite must be a more healthy version of a lasagna, which consisted of whatever good stuff I found from the fridge and where the typical tomato sauce was replaced with delicious homemdade lecho. I did not take any pictures this time around, but I believe the lasagna will be remade in the near future. My family sure liked it as the food disappeared from the plates in super high speed and truth to be told, I haven't received so many compliments about my cooking skills for a long time. Yay!

---
ILU / BEAUTY

Maybelline Lash Sensational ripsmetušš  (LINK) ja Garnier Pure Active 2in1 näopesugeel (LINK) on ilmselt ka minu märtsi lemmikuteks!

Maybelline Lash Sensational mascara and Garnier Pure Active 2in1 face wash  gel will be probably also my March favourites! 
---
ÄPP / APP


Tegelikult on antud äpp juba vana lemmik, kuid ma pole sellest veel lihtsalt kirjutada jõudnud. Nimelt on tuntud spordibränd Asics maha saanud suurepärase jooksjatele mõeldud äppiga, millega oskuslikult omale seatud sihte püüda ning valitud jooksuks vormi saada. Ise olen otsustanud selle kaasabil maikuusse jääva Tartu Jooksumaratoni ajaks vorm jonksu ajada. 

Äpp on lihtsalt ning arusaadavalt üles ehitatud ja tuletab end vastavalt loodud treeningkavale kenasti õigel ajal ka meelde. Äpp küsib selleks minu vanust, hetke vormi (millist distantsi suudan hetkel arvutada ja mis ajaga) ning kui kiiresti sooviksin enda poolt valitud võistlusdistantsi läbida. Vastavalt sellele annab Asicsi app ette eeldatava tulemusaja ning loob nädalate lõikes erinevateks etappideks selekteeritud treeningprogrammi. Joostud distantsi ning aega saab võtta ka äppi enda kaasabil, mis muudab treeningkava järgimise eriti lihtsaks. Viimane on kättesaadaval nii iOS'i kui ka Androidi kasutajatele ning ka sellelt veebilehelt - MY ASICS

This app has been one of my favourites for a long time now, but I just haven't got the chance to write about it until now. Namely, the famous sports brand has developed a wonderful app meant for runners who want to go after their goals and get into great running shape. I myself have decided to use it to improve my running form for the Tartu Running Marathon in May. 

The app is very simple to understand and easy to follow. It also sends you notifications on your email that inform you of your daily running schedule. So basically,  when you start, the app asks you simple questions about your age, current running ability (distance and the approximate time) and your goal (distance and the approximate time of that). According to your given information the app calculates your expected finishing time of your chosen distance and puts together a weekly evolving running schedule. You can take time and measure the run distance also with the app itself, which makes it even more comofortable to use. It is available for both iOS and Android users and also from this website - MY ASICS

---
MOMENT 


Üks veebruari lemmikmomente oli kindlasti see, kui sain teada, et olin oma ARK-i sõidueksami kenasti ära sooritanud. Olin nii õnnelik! Ja teiseks kindlasti hiljutine Riia reis mu armsa Weronikaga. See reis oli nii vajalik ning värskendav. Pani asjad teistmoodi mu jaoks käima. Nii et ilmselt oli seesama väike reisike justkui üks suur moment, koosnedes ühtaegu mitmetest väikestest ühteaegu! 

For sure one of these is the moment I found out I had passed my driving license exam. I was so happy! Also my recent trip to Riga with my beloved Weronika. It was so needed and extremely refreshing to get away for a moment. It just put things into perspective for me again. So I guess the whole trip itself was like a big moment for me, consisting of many small ones. 

You Might Also Like

0 comments