Monthly favourites - MARCH

Saturday, April 09, 2016


Kahjuks hakkab see mul vist traditsiooniks saama, et suudan eelmise kuu lemmikuks kujunenud asjad või sündmused kirja panna alles siis, kui uus kuu kiirel sammul juba keskpaiga suunas jookseb. Kuigi ma pean tunnistama, et mul oli viimane kenasti kalendrisse kirja pandud, eesmärgiga seda ka siis teha. Kuid uute uudiste tuules ununes märkmik sootuks lauanurgale ning ees ootas suuremat sorti sagimine, et kõik kodinad kenasti kokku saaks pakitud, inimesed kallistatud ja ma võimalikult kiiresti ning mugavalt otsapidi ka Poola ikka jõuaks. Kuid nüüd olen ma siin ning kätte sattunud pisut ka aega, et siis märtsikuu lemmikutest natuke jutustada.

Unfortunately it seems that publishing the monthly favourites while the new one is already almost half way done starts to become a small tradition of mine. Although I have to admit that I had it all nicely planned and even written down to my journal, in order to do it at the right time, but oh well...Life happened! In the midst of finding out life changing news my journal was forgotten on the edge of the desk and all my focus went on making sure everything gets packed, people get hugged and I would make my way to Poland as fast as possible. But I have made my way down here and have a bit more time to chat a bit of my March favourites. 

MUUSIKA/MUSIC

Kui päris aus olla, siis olen seda kategooriat ilmselt kõige enam oodanud, kuna olen enda jaoks avastanud päris mitu head artisti, keda märtsikuul äraütlemata palju ka kuulasin. Norra päritolu kaunis Aurora on ühtaegu nii õrn kui jõuline, meenutades stiililt õige pisut Florence + The Machine'i, kuid jäädes kõige selle juures siiski täiesti unikaalseks. Whilk and Misky on ilmselt üks nendest, kes peagi, kui mitte juba, inimeste lemmikute hulka kuuluma hakkab. Lugu "Clap Your Hands" on lihtsalt ideaalne suvelaul, mille saatel nii tööle sõita, aias grillida, rannas mõnuleda kui ka sporti teha.

To be honest, then I have been the most excited about writing this category, as I have discovered quite many lovely artists that have made it to my March playlist way much more than once. The Norwegian and beautiful Aurora is both fragile and powerful at the same time, reminding me a bit of Florence + The Machine. Though she still manages to keep her own unique signature in her songs. And the second artist, Whilk and Misky are probably one of those groups who will grow onto people fast and will become, if not already, a massive crowd pleaser. The song Clap Your Hands is just the perfect summer song to listen to while driving to work, grilling in the garden, relaxing on the beach or even doing some sports. 




FILM/MOVIE

Olen juba maininud, et ei ole kõige suurem filmivaataja, kuid mõne telekavälise filmi kuu jooksul vast ikka ära näeb. Juhtusin ühel õhtul "Praktikanti" vaatama, kus Robert DeNiro siis pensioniealise praktikandi ning Anne Hathaway tema ülemuse peaosa mängib. Ausaltöeldes pole ma päris pikka aega nõnda lihtsat, siirast ja mõnusat filmi vaadanud. Vahepeal ei olegi vaja midagi äraütlemata keerulist või sügavamõttelist, et see mingil tasandil liigutaks. Kui kunagi ka telekasse jõuab, vaatan ma seda ilmselt rõõmuga jälle uuesti!

I have already mentioned more than once that I am not a huge movie watcher, but I think I can manage to warch a movie or two which do not actually run on the TV. I happened to see The Intern with Robert DeNiro and Anne Hathaway as the main actors. Truth to be told it was one of the most simple, sincere and lovely movies I have seen in a while. It reminded that sometimes you don't need something entirely complicated or deep to be touched in some inner levels. And if it will eventually get shown on TV, I will be more than glad to see it again. 

RAAMAT/BOOK

“That’s how stories happen — with a turning point, an unexpected twist. There’s only one kind of happiness, but misfortune comes in all shapes and sizes. It’s like Tolstoy said. Happiness is an allegory, unhappiness a story.” 
― Haruki MurakamiKafka on the Shore

Pean õige pisut pea häbist norgu laskma ja ütlema, et ei ole märtsis suurem asi lugeja olnud ning siinkohal võin taas vaid ühe nime letti laduda. Jätkan veel Haruki Murakami radadel ning seekord on nimekirjas "Kafka on the shore". Esialgu tundus see pärast "Norwegian wood'i" lugemist minu maitsele natuke liiga palju sürrealistlike elemente sisaldavat, kuid loo edenedes ja sündmuste hargnemisel ei hakanud need enam niiväga silma. Naljakal kombel tekkis lugedes üle pika aja tunne, kus ei olnud vaja enam niiväga mõelda sellele, et mis võiks järgmisena juhtuda, kuid sai keskenduda lihtsalt lugemisele endale. 
Kuid nüüd lähevad lood lugemise koha pealt ilmselt palju helgemaks, kuna igahommikune ja -õhtune teekond töölt koju on piisavalt pikk, et ninapidi mõnda raamatusse sukelduda.

I think I need to hang my head out of shame again and say that March has been a lousy month when it comes to reading. I can only put down one name but then again it is a good one. Quality over quantity, right? I am still walking on the Haruki Murakami paths and the book chosen was Kafka on the Shore. After having read  Norwegian Wood previously Kafka on the Shore felt a tiny bit too fictional for my taste but as the story unfolded I somehow got used to the surrealistic elements and after a while it didn't really catch my attention anymore. Funnily, while reading, I did not get this feeling of thinking about what is going to happen next, but I was just able to focuse on reading itself. 

But from now on the reading part should definitely improve, as my way to and from work gives me a perfect chance to dive into a book at least for a moment or two.  

MOMENT

Kahtlemata troonib minu märtsikuu hetkede tipus see moment, mil sain ametliku kinnituse Poola tööle asumise kohta. Ma ei oska küll teiste eest rääkida, kui üsna tihti võin ma oma sisetunnet asjade otsustamise osas pimesilmi usaldada. Mõnikord asjad lihtsalt tunduvad õiged olevat ning loodetavasti on see nii ka selle pisikese isikliku saavutuse projektiga. Olen alati tahtnud mõnda aega välismaal elada ning ilmselt oleksin elu lõpuni seda kahetsema jäänud, kui nüüd sellele pakkumisele ei oleksin öelnud. See on võimalus igal võimalikul moel areneda ning iseseisvamaks muutuda. Õppida ennast tundma ning kombata kannatlikkuse ja üksinda hakkama saamise piire. 

Lisaks tahan ma siia kirja panna ka minu vahva nädalavahetuse Võrumaal, kus sain nii Võrut ennast pisut rohkem tundma õppida kui ka rabas matkates heas seltskonnas tärkavat kevadet nautida. See oli nii värskendav ning omamoodi talveunest ülesäratav üritus, mis igati meeli puhastas. 

Without a doubt the top moment on my March list is getting the official confirmation of landing a job in Poland. I can't really speak for anyone else, but when it comes to deciding things, at least I can trust my gut instict for most of the time. Sometimes things just feel right and hopefully it is like that also with this small self-accomplishment project of mine. I have alway wanted to live abroad for a while and I would've probably regretted declining the offer until the rest of my life. I believe this is an opportunity to develop as a person and become more independent. Get to know myself and test the limits of my patience and making it on my own. 

Additionally, I simply need to mention my fun weekend in Võru where I got to know the city itself a bit better and enjoyed the emerging spring while having a hike in the Meenikunno bog. It was so refreshing and awakening experience for both, the mind and body. 

You Might Also Like

0 comments