Hello 2017

Tuesday, January 03, 2017


*
Ja ongi jälle uus aastanumber käes. Uskumatu, kuidas aeg lendab, eks? Ei saa arugi, kui jälle need kaksteist kuud mööda libisevad ja tuleb kõigele tagasi vaadata, möödunut analüüsida ja omad kokkuvõtted teha. Kaasa võtta selle, mis mingil määral väärtuslik ja oluline, ning maha jätta kõik, mis hingele kuidagi head ei tee. 

Tõttöelda olin käesoleva aasta esimesel päeval just nagu halvatud. Mingi kummalise melanhoolse udu sisse mässitud, oskamata öelda miks. Selline "ma ei tea, mida oma eluga peale hakata ja kõik on nii mõttetu" tuju uhtus lainena minust üle ning ei läinud enne mööda, kui õhtu end une saatel hommikusse veeretas. Kätte jõudis jälle üks uus esmaspäev, mis tõi kaasa uue alguse, mingi meelerahu ja puhtad mõtted. Eks see iga-aastane üleminek ühest numbrist teise on alati kohati kummaline ning asjadega harjumine võtab pisut aega. Kuigi mingit ülemäära suurt muutust aastanumbri muutumine ju endaga tegelikult kaasa ei too. Pelgalt sümboolne ettevõtmine.

Kuid...2016 oli ausõna mu jaoks täiesti elumuutev aasta. Segadusest ja kaosest aasta alguses kasvas välja ootamatu elukohamuutus, mis tuli välja, et on üks mu senise elu parimaid otsuseid üldse. Ei osanud oodata, et Varssavi istutab end sügavalt mu südamesse ja võtab endale kodu tähenduse. Kõigist nendest paikadest, kus olen saanud lühemat või pikemat aega peatuda, mida olen saanud "koduks" kutsuda, on Varssavi Otepääle kõige lähemale trüginud. Olen äärmiselt tänulik, et mind ümbritsevad inimesed, keda saan kutsuda oma teiseks pereks ning kes niivõrd oluliseks on saanud. Ja kuigi kodu ning oma inimeste igatsus murrab vahepeal tormiliselt hinge ja mõtted trügivad ikka sinna Eestimaale naasemise peale, ei mahu see mõte järgmiste kuude ettevõtmiste nimekirja vist küll kohe mitte. 

Olen õnnelik, et leidsin endale töö, mis mulle päriselt ka korda läheb ja huvi pakub. Töö, milles tunnen end hästi ja milles näen ka tulevikku. Et kuulun kuhugi, kus mind võtavad igapäevaselt vastu uskumatult toredad ja vahvad inimesed, kes inspireerivad ning annavad motivatsiooni nendeks päevadeks, mil kerge hooajaline väsimus peale kipub tulema. #cheiler

2016 muutis mind hingepõhjani. Tunnen, et ei ole kunagi varem oma elus olnud rohkem mina, kui ma olen tänasel päeval. Olen õppinud end tõeliselt tundma ning tean, kuidas asjad mu puhul toimivad. Olen saanud paljudele asjadele vastuseid, mida juba aastaid endalt küsinud olen. Ei oska sõnadesse seda iseenda armastamise ja esimeseks asetamise tunnet panna, mida viimane aasta endaga kaasa on toonud. Olen sisemiselt kasvanud ja arenenud niivõrd palju, et tean, et ükskõik mis või kes teele ka ei satuks, senikaua, kuni olen teinud iseendaga sisemiselt rahu, ei raputa miski minu paati. 

Ilmselt võingi kokkuvõtvalt öelda, et olen südamest tänulik. 2016 õpetas, andis ning ühteaegu võttis palju, kuid kõik see oli vajalik. Aitäh 2016, et tegid minust selle inimese, kes tahan olla.

---

2017, here you are. It is amazing how time flies by, isn't it? I guess we don't even realise, when once again these twelve months have passed and you need to look back at the passed time, analyse and make your conclusions. Take along what somehow means something to you and leave behind all whats bitter to the soul. 

Truth to be told, on the very first day of the new year I was feeling kind of paralysed. Wrapped into some kind of a melancholic fog, without any particular reason to feel this way. This 'I don't know what to do with my life and nothing makes sense' mood blew me off my feet and didn't pass until after a good night of sleep. A new Monday came along, which brought a new start, some kind of peace of mind and clean thoughts. I suppose the annual transition from one number to the other is always somewhat odd and getting used to things takes time. Even though there has been no remarkable change in my everyday life. It's just another symbolic thing one needs to do.

2016 was truly a life-changing year for me. The confusion and chaos in the beginning of the year grew into an unexpected moving to another country, which turned out to be one of the best decisions I have ever made in my life. I didn't expect Warsaw to grow itself deep into my hear and take the significant meaning of home for me. From all the places I have been able to stay so far, for shorter and for longer periods of time, and that I have been able to call Home, Warsaw has been able to climb the closest to Otepää. I am very thankful to be surrounded by beautiful people whom I can call my second family and who have become so extremely important to me. And even though every now and then I feel this tremendous longing and homesickness for my own home and people, I don't think returning to Estonia will be something on my to-do list for the next upcoming months. 

I am so extremely happy I have found myself a job, that I actually care about and am interested in. A job, that I feel I am good at and see a future in. I am happy to belong into a place, where every day wonderful and inspiring people greet me. People who give me motivation for those days where this seasonal tiredness washes me over. 

2016 changed me in ways I didn't know I could be changed in. I feel like never before I felt more me than I am today. I have got to know myself for real and by now I know how things work with me. I have gotten many answers to questions I have asked myself for years and that is beyond liberating. I don't even know how to put into words this feeling of loving myself and putting myself first. A feeling 2016 brought along. I have grown so much as a person in the last year, that I know, whatever or whoever should come onto my way, as long as I am at peace with myself, nothing can rock my boat. I am truly grateful for that. From the bottom of my heart.

I guess all in all I can say that personally I am simply thankful for 2016. The year taught, took and gave at the same time a lot, but it was all necessary. Thank you 2016 for molding me into the person I truly want to be. 

*Image from Pinterest.

You Might Also Like

2 comments

  1. Ilusat ja armastust täis uut aastat! :)

    ReplyDelete
  2. Sullegi kõike kõige paremat, armas Kerttu-Kadi!

    ReplyDelete